Skargi i wnioski
Skargi i wnioskiSkargi i wnioski można składać w następujący sposób:
-
Dyrektor Samodzielnego Publicznego Wielospecjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Bydgoszczy w sprawach skarg i wniosków przyjmuje w każdą środę w godzinach 13.00 – 14.00
-
W godzinach urzędowania Samodzielnego Publicznego Wielospecjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Bydgoszcz
-
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00 w sekretariacie Dyrekcji
SP WZOZ MSWiA na V pietrze,
-
Listownie na adres:
Samodzielny Publiczny
Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Bydgoszczy
ul. ks.
R. Markwarta 4-6
85-015 Bydgoszcz
z dopiskiem „Skarga/wniosek”
-
Faksem na nr (52) 58 26 209
-
Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@szpitalmsw.bydgoszcz.pl
-
Ustnie do protokołu w sekretariacie Dyrekcji SP WZOZ MSWiA na V pietrze.
Skargi i wnioski
mogą być wnoszone zgodnie z Rozporządzenie Rady Ministrów
z dnia 8 stycznia
2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg
i wniosków
(Dz. U. z 2002, Nr 5, poz. 46),